O SPOLEČNOSTI

Patříme mezi nejrychleji rostoucí a nejefektivnější call centra na českém trhu. Dokážeme úspěšně prodávat vaše produkty a služby, ale také navolávat schůzky pro vaše obchodní zástupce a spolupracující firmy.

 

Zajistíme telefonický servis pro vaše nové i stávající klienty, stejně jako maximálně relevantní databáze pro konkrétní oblast vašeho obchodu. Představte nám váš projekt a my vám nabídneme vhodnou strategii.

Naše call centrum nabízí svým klientům tým operátorů a manažerů s dlouholetou zkušeností v oblasti kontaktního centra a obchodu. Každý z operátorů disponuje svým počítačem propojeným přes síť s ústřednou, která zaznamenává všechny hovory. Ty pak následně posloucháme a vyhodnocujeme jejich kvalitu a efektivitu. Profesionální aplikace zaručuje bezproblémové zpracování objednávky. 

Petr Šafář
Obchodní ředitel 
a jednatel společnosti

Díky svým letitým zkušenostem z klíčových pozic v call centrech, ale i dalších významných firmách z jiných sektorů, jsem připravený vaší společnosti nabídnout perfektní plán, jak dosáhnout vámi nastavených cílů. Vaše spokojenost je pro naše kontaktní centrum na prvním místě.

Simona Svobodová
Ředitelka call centra

Call Time Strategy není jedním z mnoha call center na českém trhu. Jsme perfektně sehraný tým, který má před sebou jediný cíl - maximální spokojenost našich partnerů. A té jsme ochotni věnovat maximum úsilí i svého času. 

Kontakt:

Call Time Strategy s.r.o.

Plzeňská 276/298

150 00 Praha 5

IČO: 07255713

Telefon: +420 775 857 512

E-mail: petr.safar@calltime.cz

© 2018 vyrobila firma Jiří Louthan pro společnost Call Time Strategy s.r.o.